Se desexa pór en coñecemento do Servizo Nacional de Coordinación Antifraude feitos que poidan ser constitutivos de fraude ou irregularidade en relación con proxectos ou operacións financiados con cargo a fondos procedentes da Unión Europea, pode utilizar a canle habilitada para o efecto polo citado Servizo, e ao que se pode acceder a través da seguinte ligazón.
Os aspectos fundamentais da citada canle de comunicación atópanse contidos na
Comunicación 1/2017, de 6 de abril, do Servizo Nacional de Coordinación Antifraude, que puede consultar en el apartado de
normativa y otra documentación.
Con carácter previo á eventual remisión de información pode vostede expor ao este Servizo, a través da seguinte dirección de correo electrónico (consultasantifraude@igae.hacienda.gob.es), as cuestións que estime oportunas en relación coa forma e requisitos cos que a información debe ser remitida, o tratamento que se dará á mesma, e, en xeral, calquera aspecto relativo á remisión de información a través da presente canle de comunicación.
Análise da información remitida
Garantía de confidencialidade
-
Salvo cando a persoa que comunique a información solicite expresamente o contrario, o Servizo Nacional de Coordinación Antifraude gardará total confidencialidade respecto da súa identidade, de forma que a mesma non será revelada a persoa algunha..
-
A tal fin, en todas as comunicacións, actuacións de verificación ou solicitudes de documentación que leven a cabo polo Servizo Nacional de Coordinación Antifraude, se omitirán os datos relativos á identidade da persoa que remitise a información, así como calquera outros que puidesen conducir total ou parcialmente á súa identificación.
-
Así mesmo, cando o Servizo Nacional de Coordinación Antifraude tivese que trasladar as actuacións a outros órganos para que por estes tramítense os procedementos que correspondan, será de aplicación o disposto no parágrafo anterior á documentación que se remita a eses outros órganos, salvo cando se trate de órganos xurisdicionais ou do Ministerio Fiscal e a normativa reguladora do procedemento xudicial esixa outra cousa. Neste último caso, a identidade da persoa informante comunicarase unicamente ás persoas ou órganos aos que resulte imprescindible.
-
Por último, e na medida en que a normativa reguladora do procedemento de que se trate así o permita, será o propio Servizo Nacional de Coordinación Antifraude o que realizará ante o órgano ao que se remitiron as actuacións os trámites necesarios para que devandito procedemento poida desenvolverse adecuadamente, de forma que, no seu caso, a comunicación entre o devandito órgano e a persoa que remitise a información ao citado Servizo #realizar a través deste, a efectos de garantir a confidencialidade da identidade daquela.
Non condición de interesado