Logotipo del Gobierno de España. Ministerio de Hacienda. Logotipo de la Intervención General de la Administración del Estado.
UE23, Abre nueva ventana
Administración Presupuestaria
  • Inicio

Intervención Xeral da Administración do Estado

Logo IGAE

A Intervención Xeral da Administración do Estado (IGAE) é o órgano de control interno do sector público estatal e o centro directivo e xestor da contabilidade pública.

Como órgano de control, o IGAE é a encargada de verificar, mediante o control previo de legalidade, o control financeiro permanente, a auditoría pública e o control financeiro de subvencións, que a actividade económico-financeira do sector público estatal se adecua aos principios de legalidade, economía, eficiencia e eficacia.

Como centro xestor e directivo da contabilidade pública compételle proporcionar información contable fiable, completa, profesional e independente sobre a xestión pública. E neste sentido ten a responsabilidade de elaborar as contas económicas do sector público segundo a metodoloxía do Sistema Europeo de Contas Nacionais, cuxo máis concreto e específico resultado é a determinación da cifra, fundamental na vida económica da nación, de déficit público, tanto do total das Administracións Públicas como de cada un dos seus subsectores.

A través destas páxinas pode acceder ás diversas publicacións, estatísticas e informes realizados polo IGAE, reflexo das funcións arriba enumeradas e á normativa actualizada no ámbito de control económico- financeiro e da contabilidade pública, directamente ou a través das súas bases de datos propias.

 

Novidades

  • Nueva versión del Sistema Nacional de Publicidad de Subvenciones y Ayudas Públicas
  • El Sistema Nacional de Publicidad de Subvenciones y Ayudas Públicas (conocido también como portal público de la BDNS) es una herramienta fundamental para el control y la transparencia de la actividad de las administraciones públicas. La Oficina Nacional de Auditoría de la IGAE gestiona y mantiene este portal de información que a lo largo de los años ha visto incrementado notablemente tanto el volumen de información que ofrece como el número de consultas que recibe. Desde la Oficina de Informática Presupuestaria de la IGAE se ha realizado un esfuerzo de renovación tecnológica importante para dar respuesta a estas necesidades crecientes, y recientemente se ha puesto en producción una nueva versión del portal que ofrece, por una parte una nueva interfaz web más fácil de usar, adaptable a distintos dispositivos, más accesible y moderna; y por otra un rendimiento muy superior en las respuestas a las distintas consultas. Adicionalmente, se ofrece como novedad una interfaz para la conexión de aplicaciones (API) que permitirá automatizar las consultas, mejorando la disponibilidad de la información.