Gobierno de España. Ministerio de Hacienda. Intervención General de la Administración del Estado.
Administración Presupuestaria

Declaració d'Accessibilitat

Situació de compliment

Aquests llocs web són parcialment conformes amb el RD 1112/2018 a causa de la falta de conformitat dels aspectes que s'indiquen a continuació.

Contingut no accessible

El contingut que es recull a continuació no és accessible pel següent:

Falta de conformitat amb el RD 1112/2018

Poden existir fallades puntuals d'edició en alguna de les pàgines web, tant en continguts HMTL com en documents finals, publicats en data posterior al 20 de setembre de 2018 (data d'entrada en vigor del Reial decret 1112/2018, de 7 de setembre).

Càrrega desproporcionada

No aplica

El contingut no entra dins de l'àmbit de la legislació aplicable

Podrien existir arxius ofimàtics, en PDF o altres formats, que no compleixin íntegrament tots els requisits d'accessibilitat.

Preparació de la present declaració d'accessibilitat

La present declaració va ser preparada el 31 d'octubre de 2018.

El mètode emprat per preparar la declaració ha estat una autoavaluació duta a terme pel propi organisme.

Última revisió de la declaració: 28 juliol 2020.

Observacions i dades de contacte

Pot realitzar comunicacions sobre requisits d'accessibilitat (article 10.2.a) del RD 1112/2018) com per exemple:

  • Informar sobre qualsevol possible incompliment per part dels llocs web als quals se'ls aplica la present declaració d'accessibilitat.
  • Transmetre altres dificultats d'accés al contingut.
  • Formular qualsevol altra consulta o suggeriment de millora relativa a l'accessibilitat.

A través de la següents vies:

Les comunicacions seran rebudes i tractades per la unitat encarregada de l'administració i gestió dels portals web i seus electròniques de l'Administració Pressupostària.

També pot sol·licitar en format accessible informació que no compleixi amb els requisits d'accessibilitat bé per estar exclosa, bé per estar exempta per càrrega desproporcionada; o formular una queixa per incompliment dels requisits d'accessibilitat. Enllaç al procediment de sol·licitud d'informació accessible i queixes de l'article 12 del Reial decret 1112018, de 7 de setembre

Procediment d'aplicació

A través d'aquest procediment podrà iniciar una reclamació per conèixer i oposar-se als motius de la desestimació d'una sol·licitud d'informació accessible o queixa, instar l'adopció de les mesures oportunes en el cas de no estar d'acord amb la decisió adoptada, o exposar les raons per les quals es considera que la resposta no compleix amb els requisits exigits.

Enllaç al procediment de reclamació, que ha de dirigir a la Unitat responsable d'accessibilitat d'aquest Ministeri, o si la reclamació és per una actuació d'aquesta Unitat, al superior jeràrquic d'aquesta.

Contingut opcional

Est assetjo web compleix amb els requisits de la Norma UNE-EN 301549 considerant les excepcions del RD 1112/2018.

L'última revisió s'ha realitzat el 28 juliol 2020

Els portals web i seus electròniques de l'Administració Pressupostària es troben optimitzats per a les últimes versions de Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, Safari i Opera. La resolució web mínima recomanada és de 1280x1024.

Els portals web i seus electròniques de l'Administració Pressupostària han estat dissenyats per a la seva correcta visualització, no tan solament en equips d'escriptori, sinó també en @tableta i telèfons intel·ligents.